loading...
سایت تفریحی و سرگرمی نظرآقا - nazaragha.ir
Nazaragha بازدید : 7261 10 سال پیش نظرات (0)

 

دانلود همه قسمت های سریال جنگجویان کوهستان با کیفیت عالی

جنگجویان کوهستان (روماجی: Suikoden انگلیسی: The Water Margin) نام سریالی است ژاپنی که بر اساس یکى از شاهکارهای ادبیات کلاسیک چین به نام کنارهٔ آب یا شوئی خو جوئن اثر شی نایان و لو گوانجونگ نوشته شده است و داستان ۱۰۸ قهرمان را نقل می کند که از سرتاسر چین در مکانی به نام لیانگشان پو گرد‌هم آمده و علیه ظلم و فساد حکومتی قیام می‌کنند و جاودانه می‌شوند. این سریال ۲۴ قسمتی را شبکهٔ تلویزیونی نیپون یا به اختصار ان اچ کی تولید نموده و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۴ از همین شبکه در ژاپن پخش شده است و پس از آن بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰، کشورهای انگلستان ، فرانسه، هلند، اسپانیا و آلمان غربی اقدام به نمایش آن کرده‌اند. همچنین این سریال برای اولین بار در دههٔ ۶۰ خورشیدی با نام «جنگجویان کوهستان» از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و مورد توجه و علاقهٔ مخاطبان زیادی قرار گرفت.

خلاصهٔ داستان:
لین چان، فرماندهٔ قدرتمند گارد امپراتوری از سوی کائو چیوی تشنهٔ قدرت به توطئه علیه امپراتور متهم و به مرگ محکوم می‌شود. در هنگام اجرای فرمان، قاضی سونگ کیانگ با غیرقانونی اعلام کردن اعدام حکم به تبعید لین چان می‌دهد. در طول راه افراد مختلفی از جمله هو سن‌نیان که زنی است در لباس مردان سعی در آزاد کردن او می‌کنند ولی لین چان اصرار به اجرای حکم دارد و به تبعیدگاه می‌رود.
از سوی دیگر کائو چیو که از دخالت سونگ کیانگ و زنده ماندن لین چان خشمگین است و او را سدی در برابر اجرای خواسته‌های پلید خود می‌داند، ابتدا با پاپوش دوختن برای قاضی موجبات زندانی شدن او را فراهم آورده و سپس کسانی را برای کشتن لینچان می فرستد اما لینچان موفق به فرار شده و به محلی کوهستانی و دور افتاده به نام لیانگشان می‌رود. دسترسی به لیانگ‌شان پو عملا غیرممکن است زیرا گرداگرد آنرا مرداب فرا گرفته و پناهگاهی امن را برای فراریان و ناراضیان پدید آورده است. ساکنان لیانگشان پو که آوازهٔ دلاوری‌های لین چان را شنیده اند او را به ریاست گروه خود برمی‌گزینند و هم پیمان می‌شوند تا با ظلم و فساد کائو چیو و اطرافیانش مبارزه کنند. به مرور زمان افراد بیشتری از جمله سونگ کیانگ که به کمک لین چان و گروهش از زندان رهایی یافته و هو سن‌نیان که اولین و تنها زن پذیرفته شده در گروه می‌باشد به آنان اضافه شده و ۱۰۸ ستاره را تشکیل می‌دهند که قدرت و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. زمان مبارزهٔ نهایی با کائو چیو که با تضعیف امپراتور هوئی‌تزونگ از سلسله سونگ سعی در نابودی دودمان او و شروع سلسهٔ کائو را دارد فرا رسیده است.

 

...........................................
راهنمای دانلود
1- پس از ورود به لینک دانلود، روی دکمه Free Download کلیک کرده و سپس دکمه Create Download Link را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.
2- برای راحتی در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید
۳- در صورت خرابی لینک دانلود مشکل را در قسمت نظرات همان پست اعلام کنید

...........................................

 

قسمت 01 جنگجویان کوهستان

قسمت 02 جنگجویان کوهستان

قسمت 03 جنگجویان کوهستان

قسمت 04 جنگجویان کوهستان

قسمت 05 جنگجویان کوهستان

قسمت 06 جنگجویان کوهستان

قسمت 07 جنگجویان کوهستان

قسمت 08 جنگجویان کوهستان

قسمت ٠٩ جنگجویان کوهستان

قسمت ١٠ جنگجویان کوهستان

قسمت ١١ جنگجویان کوهستان

قسمت ١٢ جنگجویان کوهستان

قسمت ١٣ جنگجویان کوهستان

قسمت ١٤ جنگجویان کوهستان

قسمت ١٥ جنگجویان کوهستان

قسمت ١٦ جنگجویان کوهستان

قسمت 17 جنگجویان کوهستان

قسمت 18 جنگجویان کوهستان

قسمت 19 جنگجویان کوهستان

قسمت 20 جنگجویان کوهستان

قسمت 21 جنگجویان کوهستان

قسمت 22 جنگجویان کوهستان

.................................................................

 

تمام قسمت ها تکرار جنگجویان کوهستان دانلود دوبله فارسی سریال تلویزیونی جنگجویان کوهستان دوبله سریال جنگجویان کوهستان دوبله سریال جنگجویان کوهستان دوبله فارسی سریال خارجی سریال خارجی جنگجویان کوهستان دوبله فارسی سریال دوبله جنگجویان کوهستان کامل سریال دوبله فارسی جنگجویان کوهستان کامل شبکه یک قدیمی لینچان نایاب جنگجویان کوهستان , سریال جنگجویان کوهستان , دانلود سریال جنگجویان کوهستان , سریال جنگجویان کوهستان دوبله , دانلود سریال دوبله جنگجویان کوهستان , قسمت اول 01 جنگجویان کوهستان , قسمت دوم 02 جنگجویان کوهستان , قسمت سوم 03 جنگجویان کوهستان , قسمت چهارم 04 جنگجویان کوهستان , قسمت 1 , قسمت 2 , قسمت 3 , قسمت 4 , قسمت 5 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 ,
قسمت 17 , قسمت 18 , قسمت 19 , قسمت 20 , قسمت 21 , قسمت 22 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 ,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1136
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 3,974
  • بازدید کلی : 1,380,074